Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPoláková, Kamilacs
dc.contributor.authorRybáčková, Veronikacs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:09:39Z
dc.date.available2015-07-22T09:09:39Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107263
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce je návrh marketingové komunikace pro základní školy J. A. Komenského. Hlavním cílem bylo navrhnout základní škole marketingové nástroje přizpůsobené dané cílové skupině. V první části je charakterizována výše zmíněna škola. Ve druhé praktické části jsou uvedeny metody marketingového výzkumu a výsledky těchto výzkumů. V poslední části jsou zpracovány návrhy marketingové komunikacecs
dc.description.abstractThe aim of my diploma thesis is marketing communication design of the elementary school J. A. Komenského. The main goal is propose to the school asimilation marketing tools to target groups. In the first part, there is described the elementary school, which is as mentioned above. In the sekond pracical part, there are described methods of marketing research and the results of this research. In the last part, there are created marketing communication design.en
dc.format.extent4940274 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectFocus groupcs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectprojektcs
dc.subjectelementary schoolen
dc.subjectmarketing communicationsen
dc.subjectFocus groupen
dc.subjectsurveyen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectprojecten
dc.titleNávrh marketingové komunikace pro základní školucs
dc.title.alternativeMarketing Communication Design of the Elementary Schoolen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŘeřicha, Jakubcs
dc.date.accepted2015-05-25cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisRYB0029_EKF_N6208_6208T062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam