Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorValečková, Janacs
dc.contributor.authorKopecký, Petrcs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:09:39Z
dc.date.available2015-07-22T09:09:39Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107264
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractCílem práce bylo za pomocí analýzy rozhodovacího procesu zjistit, co motivuje uchazeče při výběru konkrétní agentury, čím jsou ovlivňováni. Za pomocí marketingového výzkumu byla data zjišťována prostřednictvím internetového dotazování, kdy nástrojem byl dotazník (24 otázek). Výběrový soubor obsahuje 141 respondentů Základním souborem jsou čeští studenti nebo absolventi vysokých škol. Jde o kvantitativní formu výzkumu s technikou vhodného úsudku vzorku, kdy tento vzorek je nereprezentativní. Z výzkumu vyplynulo, že nejdůležitějším faktorem, který se týká studentských cestovních programů, je cena, neboť zákazníky jsou studenti, kteří neoplývají značnou kupní silou. Dále bylo zjištěno, že nejčastěji znají agentury Student Agency a Czech-us. Nejvíce a nejdříve respondenti přijímali informace od přátel, nejčastěji by respondenti nejradši vycestovali do USA a na dobu delší než 3 měsíce. Studenti či absolventi nejčastěji vycestovali pouze jednou, nejčastěji také využili služeb agentury Czech-us. Respondenti také nejčastěji začali s vyřizováním programu 6-8 měsíců před odjezdem, přičemž vyjeli nejčastěji na dobu 3 měsíců. Dále byla navrhnuta doporučení, jak by mohl být rozhodovací proces studentů ovlivněn, což by vedlo ku prospěchu agentur. Tato doporučení se týkala například grantů, propagace, referencí agentur, výhod při opakovaném vycestování nebo možnosti zdokonalení cizího jazyka.cs
dc.description.abstractThe aim of the decision-making process through analyzing was find out, what motivates candidates when selecting a particular agency, what they are influenced of.Through marketing research data were collected through an internet questioning, the instrument was a questionnaire (24 questions). The sample was 141 respondents. It is a form of quantitative research technique suitable judgment sample when the sample is not representative. The research showed that the most important factor, which relates to student travel programs, is the price, because customers are students who offer not substantial buying power. It was also found that the most familiar Agency Student Agency and Czech-us. Most often and soon received informations are from friends, most respondents would prefer to travel to the USA and for longer than 3 months. Students and graduates have the most often traveled only once, usually also used the services of the agency Czech-us. Respondents also frequently began with the processing program 6-8 months before departure, while most often they have traveled for 3 months. Then recommendations were suggested, for example how could be students' decision-making process affected, which would agencies benefit. Recommendations were, for example, grants, promotion, reference agencies, benefits under repeated departure or the possibility of improving foreign language.en
dc.format.extent3458674 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectRozhodovací proces, studentské cestovní programy, agentura, společnost, nejdůležitější, vycestování, faktor, chí-kvadrát, charakteristika.cs
dc.subjectDecision-making process, student travel programs, agency, company, most important, traveling, factor, chi-square, characteristic.en
dc.titleAnalýza rozhodovacího procesu na trhu se studentskými cestovními programycs
dc.title.alternativeAnalysis of Decision-making on Market with Student Travel Programsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠůstková, Hanacs
dc.date.accepted2015-05-25cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKOP0063_EKF_N6208_6208T062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam