Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorValečková, Janacs
dc.contributor.authorDoležel, Ondřejcs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:09:46Z
dc.date.available2015-07-22T09:09:46Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107295
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractTématem této diplomové práce je analýza nákupního chování na trhu chytrých telefonů dle generací. Cílem práce je přinést nejnovější informace o nákupním chování vybraných generací na trhu chytrých telefonů v České republice a zejména pak specifikovat a porovnat nákupní rozhodovací proces Generace Y a Z na tomto trhu. Dílčími cíli práce je uvést a porovnat vztahy ke značkám a operačním systémům chytrých telefonů členů Generace Y a Z, dále popis a porovnání postojů zvolených generací k tvrzením týkajících se předmětu analýzy a pomocí faktorové a shlukové analýzy definovat nové typy zákazníků. Dalším vytyčeným cílem práce je na základě výsledků analýzy vznesení návrhů a doporučení pro výrobce a prodejce chytrých telefonů. Těchto cílů bylo dosaženo shromážděním primárních dat získaných dotazníkovým šetřením a jejich následné analýzy.cs
dc.description.abstractThe theme of this thesis is the analysis of buying behaviour on the smartphone market based on the generation view. The aim of the thesis is to introduce the latest information concerning the buying behaviour of selected generations on the smartphone market in the Czech Republic and especially to specify and compare the buying decision process of the Generation Y and Z on this market. Partial aims of the thesis are to present and compare relations of Generation Y and Z members to brands and operating systems of smartphones, a description and comparison of attitudes of selected generations to claims relating to the subject of analysis and to define new types of customers on grounds of factor analysis as well as of cluster analysis. Another aim of the work is making suggestions and recommendations for the producers and sellers of smartphones based on the analysis results. These aims were achieved by gathering primary data acquired through questionnaire survey and its subsequent analysis.en
dc.format.extent3834843 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectnákupní rozhodovací procescs
dc.subjectchytrý telefoncs
dc.subjectgeneracecs
dc.subjectGenerace Ycs
dc.subjectGenerace Zcs
dc.subjectbuying behaviouren
dc.subjectbuying decision processen
dc.subjectsmartphoneen
dc.subjectgenerationen
dc.subjectGeneration Yen
dc.subjectGeneration Zen
dc.titleAnalýza nákupního chování na trhu chytrých telefonů dle generacícs
dc.title.alternativeAnalysis of Buying Behaviour on the Smartphone Market Based on the Generation Viewen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠůstková, Hanacs
dc.date.accepted2015-05-25cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisDOL0044_EKF_N6208_6208T062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam