Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBlecharz, Pavelcs
dc.contributor.authorZemanová, Kristýnacs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:09:55Z
dc.date.available2015-07-22T09:09:55Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107331
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractTento text je zaměřen na problematiku spokojenosti zákazníků obchodní firmy Tesco Stores ČR a. s. Hlavní část práce je rozdělena do tří částí. První část je zaměřena na teoretické aspekty, kde jsou popsány pojmy, jako je zákazník, spokojenost, dotazník atd. V druhé části je popsána firma Tesco Stores ČR a. s., dále je blíže specifikovaná pobočka ve Valašském Meziříčí. Třetí část je zaměřena na praktickou část. Praktická část je opřena o získaná data z vytvořeného dotazníku. Získaná data byly následně analyzovány. Následně byly u nepříznivých výsledků navrhnuty příslušná opatření.cs
dc.description.abstractThe focus of this thesis is on the issues with customer satisfaction in a trading company Tesco Stores ČR a. s. Main part of the text is split into three parts. Focus of the first part is on the theoretical aspects, which contains description of an expressions like customer, satisfaction, questionnaire, etc. In the second part is a description of Tesco Stores ČR a. s., furthermore in this section is a specification of the company‘s branch in the Valašské Meziříčí. Focus of the third part is on a practical part. Practical part is built on an acquired data from the created questionnaire. This acquired data were then analyzed. After that, an appropriate measures were proposed for the unfavorable results.en
dc.format.extent2286610 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectZákazníkcs
dc.subjectKvalitacs
dc.subjectSpokojenostcs
dc.subjectPrůzkum spokojenostics
dc.subjectTescocs
dc.subjectDotazníkcs
dc.subjectCustomeren
dc.subjectQualityen
dc.subjectSatisfactionen
dc.subjectSatisfaction surveyen
dc.subjectTescoen
dc.subjectQuestionnaireen
dc.titleHodnocení spokojenosti zákazníků v obchodní firměcs
dc.title.alternativeEvaluation of the Customer Satisfaction in a Retail Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKučera, Jancs
dc.date.accepted2015-06-04cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisZEM0068_EKF_B6208_6208R020_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam