Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVítková, Sandracs
dc.contributor.authorLůžek, Petrcs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:10:08Z
dc.date.available2015-07-22T09:10:08Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107383
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractBakalářská práce byla zpracována na téma Analýza televizní reklamy mezi sportovními přenosy. Tato analýza byla provedena pomocí dvou marketingových výzkumů - pozorováním a následným dotazováním. Cílem bylo vypracovat statistický přehled reklam a jejich efektivnost v působení na diváka. Výsledkem práce je nízká sledovanost reklam, malá znalost hlavního sponzora a velmi nízké povědomí o prezentovaných firmách a sponzorech pořadu.cs
dc.description.abstractTitle of bachelor thesis is The analysis of marketing communication during sport broadcasts. Analysis was made by observation and by surveys. Main purpose was to make statistical overview of sports commercials and their effectivity on viewers. The results of analysis are low viewership of commercials, low awareness of main sponsor, and very low awareness of presented products and sponsors.en
dc.format.extent2370295 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingová komunikacecs
dc.subjectTelevizní reklamacs
dc.subjectSportovní přenoscs
dc.subjectDotazovánícs
dc.subjectPozorovánícs
dc.subjectAnalýza reklamycs
dc.subjectMarketing communicationen
dc.subjectTV commercialen
dc.subjectSport broadcasten
dc.subjectSurveyen
dc.subjectObservationen
dc.subjectCommercial analysisen
dc.titleAnalýza televizní reklamy mezi sportovními přenosycs
dc.title.alternativeTelevision Advertising Analysis During Sports Broadcastsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePrešnajderová, Terezacs
dc.date.accepted2015-06-10cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisLUZ0013_EKF_B6208_6208R062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam