Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markétacs
dc.contributor.authorLichnovský, Marekcs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:10:12Z
dc.date.available2015-07-22T09:10:12Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107400
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractCílem této práce je zjistit, jaká je image klubu FC Baník Ostrava mezi fanoušky klubu a také mezi ostatními respondenty, kteří se ke klubu nehlásí. V práci je kladen důraz na zjištění problematických faktorů, které negativně ovlivňují vnímání společnosti v očích zákazníků. K dosažení cílů byla použita metoda elektronického dotazování, při které jednotliví respondenti odpovídali na otázky, zaměřující se na analýzu jednotlivých faktorů, ovlivňujících image klubu. Po sesbírání dat byla použita analýza v programu SPSS, ve kterém byly zkoumány odpovědi k jednotlivým otázkám, následně byly tyto otázky vyhodnoceny a graficky zpracovány. Výsledným zjištěním práce je fakt, že největším problémem v očích jak fanoušků, tak zbylých respondentů je vedení klubu. Pro zlepšení image klubu by podle více než 54% respondentů stačila změna vedení. Nejvíce zmiňovaným důvodem byla špatná komunikace s fanoušky a neprofesionální jednání vedení klubu. Pro ostatní respondenty jsou největším problémem u image klubu FC Baník Ostrava jeho fanoušci. Skoro 25% respondentů ohodnotilo vliv fanoušků na image klubu nejhorší možnou známkou. V závěru práce jsou navrhnuty určitá doporučení pro zlepšení image klubu. Jde obzvláště o zlepšení komunikace mezi vedení klubu a fanoušky. Jako konkrétní příklad je uvedena pravidelná společná diskuse vedení s fanoušky.cs
dc.description.abstractThe aim of this study is to understand the image of FC Banik Ostrava amongst fans and non supporters participating in this survey. In this work, emphasis is placed on finding problematic factors that negatively affect the perception in the eyes of customers. To achieve this, an objective method of electronic polling was used, in which individual respondents answered questions, focusing on the analysis of the various factors affecting the image of the club. After collecting the data, analysis was used in SPSS, which examined responses to individual questions and these questions were subsequently evaluated and graphically presented. The key finding from this analysis is the fact that the biggest problem in the eyes of both fans and the remaining respondents is club management. To improve the image of the club, according to more than 54% of respondents, there would need to be a change in leadership of the club. The most mentioned reason for this was the poor communication with fans and unprofessional conduct of club management. For other respondents the biggest problem for the image of the club FC Baník Ostrava is its fans. Nearly 25% of respondents judged the impact of the image of the club fans as being the worst possible negative affect. In conclusion, some recommendations have been made to improve the image of the club. The most signifigant recommendation is to improve communication between the club and the fans. A specific example is to have regular joint discussions with the management of the fans.en
dc.format.extent3892184 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAnalýzacs
dc.subjectimagecs
dc.subjectsportovní klubcs
dc.subjectFC Baník Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectvýzkumcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectAnalysisen
dc.subjectimageen
dc.subjectthe Sports cluben
dc.subjectFC Baník Ostravaen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectsurveyen
dc.subjectquestionnaireen
dc.titleAnalýza image sportovního klubucs
dc.title.alternativeImage Analysis of the Sports Cluben
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKlézl, Vojtěchcs
dc.date.accepted2015-06-10cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisLIC0034_EKF_B6208_6208R062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam