Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenkacs
dc.contributor.authorOtáhalíková, Báracs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:10:12Z
dc.date.available2015-07-22T09:10:12Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107401
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractBakalářská práce je orientována na konkurenci v oboru autoservisů a pneuservisů. Hlavním cílem této práce je analýza konkurence firmy OtaCar, s. t. o. Cílem bylo zjistit, jaké má společnost výhody a nevýhody oproti konkurenčním firmám. Analýza konkurence je provedena pomocí dotazování. Na základě zjištěných dat byly navrhnuty návrhy a doporučení.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis is oriented on the competitive of Car Repair. The main aim of this bachelor thesis is the competitive analysis of OtaCar, s. r. o. The aim was to find out the benefits and disadvantages on market.Competitive analysis is performed by using the public polling and suggested recommendation are based on detected information.en
dc.format.extent3181101 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAnalýza konkurencecs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectkonkurenceschopnostcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectCompetitive analysisen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectserviceen
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectcompetitivenessen
dc.subjectquestionnaireen
dc.titleAnalýza konkurence autokarosárnycs
dc.title.alternativeCompetitive Analysis of Car Repairen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeZajarošová, Markétacs
dc.date.accepted2015-06-08cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisOTA0017_EKF_B6208_6208R062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam