Show simple item record

dc.contributor.advisorPawlasová, Pavlínacs
dc.contributor.authorMatyščáková, Vandacs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:10:18Z
dc.date.available2015-07-22T09:10:18Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107427
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce pojednává o internetové marketingové komunikaci restaurací v Opavě. Cílem práce je navrhnout vhodné nástroje marketingové komunikace na internetu pro restauraci U Tiskárny. První část práce je zaměřena na teoretická východiska internetové marketingové komunikace a charakteristiku trhu, na kterém se restaurace pohybují. V druhé části práce byla hodnocena data získaná hodnocením restaurací, na kterých byl proveden výzkum. Výzkum byl realizován pomocí metody pozorování na základě kritérií obsažených ve scénáři hodnocení. Výchozí restaurace U Tiskárny má i přes dlouholetou tradici určité nedostatky v internetové marketingové komunikaci a velký prostor pro zlepšení.cs
dc.description.abstractPresent bachelor thesis deals with marketing communication of restaurants in Opava on the Internet. The goal of the thesis is to suggest suitable marketing tools for communication on the Internet for the restaurant U Tiskárny. First part of the thesis deals with theoretical framework of marketing communication on the Internet and market characteristics, in which the restaurants operate. In the second part of the thesis, data gathered by an evaluation research on chosen restaurants is evaluated. The research was conducted by observation method based on criteria in evaluation scenario. The default restaurant U Tiskárny, despite its long tradition, still has some weaknesses in its marketing communication on the Internet and has room for great improvements.en
dc.format.extent4527090 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectrestauracecs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectcommunicationen
dc.subjectinterneten
dc.subjectmarketing, restauranten
dc.subjectsocial networksen
dc.titleNávrh internetové marketingové komunikace restauracecs
dc.title.alternativeInternet Marketing Communication Design of the Restauranten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePrešnajderová, Terezacs
dc.date.accepted2015-06-11cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMAT0171_EKF_B6208_6208R062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record