Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGodický, Pavelcs
dc.contributor.authorKitová, Michaelacs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:10:21Z
dc.date.available2015-07-22T09:10:21Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107441
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je zjistit rozdíly v regulaci reklamy ve veřejnoprávní a komerční televizi. V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy, jako jsou reklama, právní regulace reklamy a také rozhlasové a televizní vysílání. Dále je postupně analyzováno fungování jak veřejnoprávní, tak komerční televize. Zde je také objasněna regulace reklamy v každém médiu zvlášť. V praktické části jsou metodou komparace srovnány jednotlivé nalezené rozdíly. Důraz je kladen zvláště na to, v jakých situacích je vůbec možné reklamu do vysílání zařadit. Výsledky zkoumání různých aspektů jsou následně interpretovány pomocí závěrečného zhodnocení. Mezi zdroje, které byly využity pro vypracování této bakalářské práce, patří zejména odborné publikace a aktuální právní předpisy s tímto tématem související.cs
dc.description.abstractThe aim of the thesis is to determine the differences in the regulation of advertising in public and commercial television. In the theoretical part are defined basic concepts, such as advertising, legal regulation of advertising and broadcasting. It is also gradually analyzed the function of both public and commercial television. There is also explication the regulation of advertising in each medium separately. In the practical part are compared all differences, which were found. Emphasis is placed specifically to situations in which it is even possible to include advertising in the broadcast. The results of examination of various aspects are interpreted using the final evaluation. The resources that were used to develop this thesis, especially among professional publications and current legislation related to this topic.en
dc.format.extent1288739 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectRegulacecs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectveřejnoprávní televizecs
dc.subjectkomerční televizecs
dc.subjecttelevizní vysílánícs
dc.subjectRegulationen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectpublic televisionen
dc.subjectcommercial televisionen
dc.subjecttelecasten
dc.titleRegulace reklamy ve vysílání veřejnoprávní a komerční televize v České republicecs
dc.title.alternativeRegulation of Advertising in Public and Commercial Television Broadcasting in the Czech Republicen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBubela, Tomášcs
dc.date.accepted2015-06-11cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKIT0011_EKF_B6208_6208R020_03_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam