Show simple item record

dc.contributor.advisorZajarošová, Markétacs
dc.contributor.authorSikora, Lukášcs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:10:26Z
dc.date.available2015-07-22T09:10:26Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107464
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá návrhem marketingového mixu pro sportovní klub. Rozebírá základní teoretická východiska marketingové komunikace, charakteristiku sportovního klubu a marketingového prostředí. Na závěr jsou nastíněny návrhy a doporučení pro zlepšení marketingové komunikace sportovního klubu, které vychází z marketingového výzkumu. Měly by vést ke zlepšení marketingové komunikace v klubu.cs
dc.description.abstractMy Bachelor's thesis describes the design ofthe marketing mix for the sports club.This thesis analyses the basic theoretical background of the marketing communicational so characteristics of the sports club and themarketing environment. Finally, the the sisdes cribe ssuggestions and recommendations for improving marketing communications sports club which is based on marketing research. They should lead to animprovement of the marketing communications at the club.en
dc.format.extent4577952 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSportcs
dc.subjectatletikacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectSporten
dc.subjectathleticsen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectpromotionen
dc.titleNávrh komunikačního mixu pro sportovní klubcs
dc.title.alternativeCommunication Mix Design for the Sports Cluben
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePawlasová, Pavlínacs
dc.date.accepted2015-06-10cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSIK0062_EKF_B6208_6208R062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record