Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlézl, Vojtěchcs
dc.contributor.authorBajgar, Vítcs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:10:31Z
dc.date.available2015-07-22T09:10:31Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107484
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce se věnuje využití příslušných forem internetového marketingu ve volejbalových klubech. Konkrétním cílem pak bylo zjistit úroveň internetového marketingu ve volejbalovém klubu VK Ostrava prostřednictvím vzájemného porovnání s ostatními extraligovými týmy. Úroveň internetového marketingu VK Ostrava a ostatních klubů byla zjištěna metodou pozorování a tvoří první část výzkumu. Druhá část výzkumu se věnovala analýze pomocí Saatyho metody, díky níž se stanovila váha jednotlivých forem použitých marketingových aktivit. Váha nebo také důležitost byla posuzována pěti osobami, majícími různý vztah k volejbalu. Dosažené výsledky pak ukázaly nadprůměrnou úroveň internetového marketingu VK Ostrava v porovnání s ostatními týmy.cs
dc.description.abstractThis Thesis deals with usage of particular forms of internet marketing in the field of volleyball clubs. The main aim was to find out the level of internet marketing used by volleyball club VK Ostrava by comparing it to other extra league volleyball clubs. The level of usage of internet marketing by VK Ostrava and other clubs was determined in the first part of research by observation. In the second part of research are analyzed data via Saaty's method thanks to which she set the importance and value of every used form of marketing activities used by clubs. Values and importance of was judged by five people with different approach to volleyball. Final results then showed that the level of internet marketing of VK Ostrava is higher than average in comparison to other clubs.en
dc.format.extent1024213 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectinternetový marketingcs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectsociální médiacs
dc.subjectsportovní marketingcs
dc.subjectvolejbalcs
dc.subjectcommunicationen
dc.subjectinternet marketingen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectsocial mediaen
dc.subjectsports marketingen
dc.subjectvolleyballen
dc.titleAnalýza internetové marketingové komunikace volejbalových klubůcs
dc.title.alternativeThe Analysis of Volleyball Clubs' Internet Marketing Communicationen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHluchníková, Milušecs
dc.date.accepted2015-06-09cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBAJ0034_EKF_B6208_6208R062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam