Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěchcs
dc.contributor.authorKijonková, Dominikacs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:10:35Z
dc.date.available2015-07-22T09:10:35Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107502
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je analýza chování spotřebitele v supermarketu a následné doporučení na zlepšení výsledků. Analýza byla vytvořena na základě sběru účtenek od zákazníků supermarketu Albert. Jako technika tvorby výběrového souboru byl zvolen náhodný výběr. Z dat na účtenkách byly vytvořeny statistické analýzy preferencí a frekvencí nákupů zákazníků, následované doporučeními autora na zlepšení.cs
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis is analysis of consumer behaviour in the supermarket and recommendantions for improvements. The analysis is based on collection customer receipts of the Albert supermarket. Sample was created by random choice. The practical part contains statistical analysis of customer purchases preferences and frequencies, followed by author‘s recommendations for improvements.en
dc.format.extent3656325 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectchování spotřebitele, typy zákazníků, kupní rozhodovací proces, preference nákupu, společnost Albert, supermarketcs
dc.subjectconsumer behaviour, types of customers, purchasing decision-making process, Albert company, supermarketen
dc.titleAnalýza chování spotřebitele v supermarketucs
dc.title.alternativeAnalysis of Consumer Behaviour in the Supermarketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePrešnajderová, Terezacs
dc.date.accepted2015-06-09cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKIJ0006_EKF_B6208_6208R062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam