Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenkacs
dc.contributor.authorMarcinka, Pavelcs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:10:36Z
dc.date.available2015-07-22T09:10:36Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107509
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractTématem této práce je let´s player. Hlavním cílem této práce je představit let´s playera jako novou formu marketingové komunikace a objevit jeho marketingový potenciál. Tohoto jsem se snažil dosáhnout užitím analýzy elektronického dotazníku a dostupných sekundárních dat. Díky této analýze jsem byl schopen dospět k závěru, že tato forma komunikace může výt využita některými organizacemi. Dalším výsledkem této práce byly návrhy pro zlepšení využití této formy komunikace.cs
dc.description.abstractSubject of this work is a let´s player. The main goal of this work is to introduce the let´s player as a new form of marketing communication and discover its marketing potential. I was trying to achieve this by using analysis of electronic survey and available secondary data. Thanks to this analysis i was able to come to conclusion that this form of communication could be used by some organizations. The next result of this work were suggestions for improving utilization of this form of communication.en
dc.format.extent1858129 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectLet´s player, marketingová komunikacecs
dc.subjectLet´s player, marketing communicationen
dc.titleLet’s player jako nová forma marketingové komunikacecs
dc.title.alternativeLet’s Player as a New Form of Marketing Communicationen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKlézl, Vojtěchcs
dc.date.accepted2015-06-08cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMAR0305_EKF_B6208_6208R062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam