Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorValečková, Janacs
dc.contributor.authorPlucková, Martinacs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:10:37Z
dc.date.available2015-07-22T09:10:37Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107510
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu chování spotřebitelů na trhu domácích potřeb. Jejím cílem je popsat spotřební chování na trhu s domácími potřebami se zaměřením na faktory, které mohou spotřebitele při nákupu ovlivnit. Dále se práce zaměřuje na produkty společnosti Tescomy. Cílem výzkumu je zjistit, jaké faktory spotřebitele na tomto trhu ovlivní nejvíce, jaké modely rozhodování zde používají, které výrobky značky Tescoma spotřebitelé nejvíce nakupují či v jaké frekvenci a výši jejich nákupy probíhají a dále také to, jaká je zkušenost spotřebitelů s výrobky této značky. Praktická část byla realizována prostřednictvím online dotazníkového šetření.cs
dc.description.abstractThis thesis focuses on consumer behaviour analysis on the household products market. Aim is to describe consumers behaviour on the household products market with focus on factors which could affect consumers choice. Further the thesis focus on products of Tescoma. Target of this research is to find out what factors affect the consumers most, what pattern of decision making use, which products of Tescoma consumers shop the most, or how frequently the buy household products and also what experience they have with those products. The practical part was realized through online questionnaire survey.en
dc.format.extent1841091 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspotřební chovánícs
dc.subjectfaktorycs
dc.subjectmodely nákupního chovánícs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectrozhodovánícs
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectfactorsen
dc.subjecttypes of buying behavioren
dc.subjectthe consumeren
dc.subjecta customeren
dc.subjectmaking decisionen
dc.titleAnalýza chování spotřebitelů na trhu domácích potřebcs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis on the Household Products Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKlézl, Vojtěchcs
dc.date.accepted2015-06-08cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPLU0018_EKF_B6208_6208R062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam