Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠtverková, Hanacs
dc.contributor.authorBěčáková, Janacs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:10:44Z
dc.date.available2015-07-22T09:10:44Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107545
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou firemní kultury společnosti Kofola ČeskoSlovensko a.s. Cílem mé práce bylo vytvořit proces formování firemní kultury v akvizici a dílčí cíl byl porovnat odlišné firemní kultury dvou společností a podat návrhy a doporučení na případné zlepšení či změnu firemní kultury. Teoretická část popisuje definice základních pojmů firemní kultury, její stavební prvky, různé typologie, střety firemní kultury a její změny. Praktická část seznamuje s Kofolou ČeskoSlovensko a.s. a uvádí výsledky výzkumu analýzy firemní kultury na dvou společnostech – Kofola ČeskoSlovensko a.s. v České republice a v její dceřiné společnosti v Polsku. Nejdůležitějším východiskem bylo vytvoření obecného procesu formování firemní kultury v případě akvizice.cs
dc.description.abstractThe object of this bachelor work is to analyze the corporate culture in Kofola PLC CeskoSlovensko company. The goal of this work was to create a process of formation corporate culture in the acquisition and the other goal was to compare the different corporate cultures of two companies and to make proposals and recommendations for possible improvement or change in corporate culture. The theoretical part describes the definitions of basic terms of corporate culture, its stuctural elements, various typologies, conflicts of corporate cultures and its changes. The practical part introduces the Kofola PLC CeskoSlovensko and shows results of the research into company culture, carried out two companies – Kofola PLC CeskoSlovensko in Czech republic and its subsidiary in Poland. The most important solution was to create general process of formation corporate culture in case of acquisition.en
dc.format.extent2433446 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectKulturacs
dc.subjectfiremní kulturacs
dc.subjectorganizační kulturacs
dc.subjectnárodní kulturacs
dc.subjectformování firemní kulturycs
dc.subjecttypologie organizační kulturycs
dc.subjectakvizicecs
dc.subjectCultureen
dc.subjectcorporate cultureen
dc.subjectorganisational culture, national cultureen
dc.subjectformation of corporatce cultureen
dc.subjecttypologies of organisational cultureen
dc.subjectacquistionen
dc.titleFiremní kultura společnosti Kofola ČeskoSlovensko, a.s.cs
dc.title.alternativeCorporate Culture in Kofola PLC CeskoSlovensko Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeFabriková, Alenacs
dc.date.accepted2015-06-09cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBEC0030_EKF_B6208_6208R020_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam