Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorStolařík, Jaroslavcs
dc.contributor.authorLitnerová, Markétacs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:10:51Z
dc.date.available2015-07-22T09:10:51Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107575
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractVe své bakalářské práci se zabývám komparací marketingu vybraných tenisových klubů (SC Ostrava a SK tenisu Biocel Vratimov). Cílem je porovnat kluby z hlediska spokojenosti respondentů se službami a jejich cenami, materiálního a technického vybavení klubů, spokojeností klientů s prostředím a dostupností. V teoretické části vymezuji základní teoretické pojmy v oblasti marketingu. Pomocí marketingového výzkumu byly zjištěny potřebné informace. Ze získaných informací byla provedena analýza a následná komparace obou klubů. Na konci své práce jsem shrnula výsledky výzkumu a porovnala zkoumané kluby.cs
dc.description.abstractIn this bachelor thesis I deal with the comparison of marketing of the chosen tennis clubs (SC Ostrava a SK tenisu Biocel Vratimov). The goal of this thesis is to compare the clubs from the point of view of the respondents´ satisfaction with the service, and their prices, the material and technical facilities of the clubs, the clients´ satisfaction with the setting and accessibility. In the theoretical part of the thesis I specify the basic theoretical notions in the sphere of marketing. Necessary information was identified by marketing research. An analysis and subsequent comparison of both clubs were done according to the acquired data. In the end of my thesis I summarized results of my research and compared examined clubs.en
dc.format62, [6] l. : il.cs
dc.format.extent2049467 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkomparacecs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectteniscs
dc.subjectsportovní marketingcs
dc.subjectsportcs
dc.subjectsportovní klubcs
dc.subjectOstravacs
dc.subjectVratimovcs
dc.subjectcomparisonen
dc.subjectmarketingen
dc.subjecttennisen
dc.subjectsports marketingen
dc.subjectsporten
dc.subjectsports cluben
dc.subjectOstravaen
dc.subjectVratimoven
dc.titleKomparace marketingu tenisových klubů na Ostravskucs
dc.title.alternativeMarketing Comparison of Tennis Clubs in Ostrava Regionen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePužová, Pavlínacs
dc.date.accepted2015-06-04cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisLIT0020_EKF_B6208_6208R101_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam