Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKračmarová, Jiřinacs
dc.contributor.authorKrajíček, Lukášcs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:10:58Z
dc.date.available2015-07-22T09:10:58Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107608
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractBakalářská práce srovnává management dvou prvoligových klubů v České Republice. Jednalo se o dva naše nejlepší kluby tj. FC Viktoria Plzeň a AC Sparta Praha. Teoretická část byla věnována vysvětlení jednotlivých základních pojmů k dané problematice. Jedna se o obecné informace o sportu, komunikaci ve sportu, základní informace o fotbale, sportovním managementu, marketingu, práci manažerů, marketingového výzkumu, SWOT analýze a pozorování. V praktické části byly provedeny SWOT analýzy obou sledovaných klubů s cílem identifikovat silné a slabé stránky a zhodnotit příležitosti a hrozby v oblasti obou klubů. Zaměřil jsem se na fanoušky a návštěvnost. Byl proveden rozhovor s oběma manažery klubů. Dále pak byly vyhodnoceny veškeré informace.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis compares management of two best football teams in Czech Republic, which are FC Viktoria Plzeň and AC Sparta Praha. The theoretical part was about explaining basic concepts of certain issue. This part includes general information about sport, sports communication , basic information about football, sports management, marketing, managers job, marketing research, SWOT analysis and observation. The practical part includes SWOT analysis of both football teams. The main aim was to identify strengths and weaknesses of these teams and to assess opportunities and wiles of both teams. Further were evaluated all of these informations.en
dc.format77, [7] l. : il.cs
dc.format.extent2135622 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectsport, fotbal, sportovní management, marketing ve sportu, marketingová komunikace ve sportu, marketingový výzkum, SWOT analýza, fanoušekcs
dc.subjectsport, football, sports management, sports marketing, marketing communication, marketing research, SWOT analysis, fanen
dc.titleKomparace managementu dvou fotbalových klubůcs
dc.title.alternativeManagement Comparison of Two Football Clubsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeZavadilová, Magdalénacs
dc.date.accepted2015-06-02cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKRA0297_EKF_B6208_6208R101_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam