Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPechová, Hanacs
dc.contributor.authorSuchánek, Jakubcs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:11:07Z
dc.date.available2015-07-22T09:11:07Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107651
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je analyzovat konkurenci vinoték v Ostravě-Porubě. V bakalářské práci je mezi sebou porovnáváno šest vybraných vinoték. Výzkum byl uskutečněn pomocí metody mystery shopping. Autor se prostřednictvím této metody zaměřuje na tři konkrétní parametry. Jedná se o parametry provozovna, zaměstnanecký personál a nabízený sortiment. V celkovém hodnocení si vinotéky nevedly špatně. Ovšem v individuálním hodnocení každá z nich něco postrádala.cs
dc.description.abstractThe goal of the bachelor thesis is to analyse competition wine shops in Ostrava Poruba. In bachelor thesis are compared the six selected wine shops between themselves. The research was realized by using the method of Mystery Shopping. The author focuses with this method to three specific parameters. These parameters are parameter of the establishment, employees and goods. The wine shops haven´t done bad in the final evaluation. However, each of them lacked something in the individual assessment.en
dc.format.extent1638167 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjectvinotékycs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectkomparacecs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectmystery shoppingen
dc.subjectwine shopsen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectcomparisonen
dc.subjectanalysisen
dc.titleAnalýza konkurence na trhu vinotékcs
dc.title.alternativeCompetitive Analysis of the Wine Shopsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeValečková, Janacs
dc.date.accepted2015-06-10cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSUC0054_EKF_B6208_6208R062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam