Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markétacs
dc.contributor.authorIbrahim, Danielcs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:11:10Z
dc.date.available2015-07-22T09:11:10Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107668
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractPráce se zabývá chováním českých uživatelů v prostředí sociálních sítí, které porovnává se současným vývojem světových trendů a popisuje další vývin v budoucnu. Praktická část práce obsahuje výzkum probíhající formou elektronického dotazníku, který prokazuje, že čeští uživatelé jsou si vědomi rizik spojených s užíváním internetu, přesto ale za cenu pohodlí zveřejňují velké množství soukromých informací. Zjištěná data jsou zhodnocena jednak z pohledu internetového marketingu a také z pohledu provozovatelů sociálních sítí.cs
dc.description.abstractThis thesis is focused on Czech user behavior in an online social network environment which is compared with current development of world trends and then estimated for the future. The practical part includes a research in the form of an online questionnaire which proves that Czech users are aware of risks linked with internet use even though they are willing to share a large amount of private information at the cost of convenience. Collected data are evaluated from the view of internet marketing and also from the view of social networks developers.en
dc.format.extent2741835 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectsociální médiacs
dc.subjectFacebookcs
dc.subjectinternetový marketingcs
dc.subjectčeští uživatelécs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectmoderní trendycs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectsocial networksen
dc.subjectsocial mediaen
dc.subjectFacebooken
dc.subjectinternet marketingen
dc.subjectCzech usersen
dc.subjectinterneten
dc.subjectmodern trendsen
dc.subjectuser behavioren
dc.subjectanalysisen
dc.titleAnalýza chování uživatelů na sociálních sítíchcs
dc.title.alternativeUsers’ Behaviour Analysis on Social Networksen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePrešnajderová, Terezacs
dc.date.accepted2015-06-10cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisIBR0009_EKF_B6208_6208R062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam