Show simple item record

dc.contributor.advisorKlézl, Vojtěchcs
dc.contributor.authorKreissová, Kristýnacs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:11:12Z
dc.date.available2015-07-22T09:11:12Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107675
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá zavedením nového systému pro výběr dodavatelů ve výrobní organizaci Renetra s.r.o. Cílem bakalářské práce je vytvoření systému, který je jednoduchý, přehledný, výběr dodavatele je snadný a rychlý a i pro nově příchozí zaměstnance stačí jednoduchá ukázka, aby se v něm začali rychle orientovat. Teoretická část práce je zaměřena na strategii dodavatelsko-odběratelských vztahů, na roli nákupního oddělení a předmět nákupu, dále se zabývá obecnými metodami pro výběr dodavatelů a kritérii pro výběr dodavatelů. V metodické časti je cílem výzkumu zúžit pomocí bodové metody výběr dodavatelů na ty nejčastěji používané a z nich pak určit dodavatele strategické. Bodová metoda byla zvolena jako způsob získání potřebných dat. Analytická část práce je zaměřena na popis a rozbor nového systému. Závěrečná část práce obsahuje návrhy a doporučení pro nový systém a rozvoj marketingové komunikace ve společnosti.cs
dc.description.abstractThis Bachelor thesis focuses on introducing a new system for supplier selection process in manufacturing organization RENETRA s.r.o. The Bachelor thesis aims at creating a system which is well-arranged, easy to read, making the actual selection process simple, organized, quick and user friendly for new, unexperienced users to be able to navigate themselves in it after only a brief introduction. Teoretical part of the thesis focuses on supplier-customer relationship strategy, role of purchasing department and subject of purchase, also deals with general methods of selection and the criteria for selecting suppliers. The methodological part aims at narrowing down number of suppliers to the most frequented ones using a point method and then to select strategic suppliers. Point method was chosen as a way to obtain the necessary data. The analytical part focuses on the description and analysis of the new systém. The final part contains proposals and recommendations for the new system and development of marketing communication within the organization.en
dc.format.extent2941926 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectDodavatelécs
dc.subjectnákupcs
dc.subjectvýběr dodavatelůcs
dc.subjectbodová metodacs
dc.subjecthodnocení dodavatelů, kritéria hodnocenícs
dc.subjectSuppliersen
dc.subjectpurchasingen
dc.subjectsupplier selectionen
dc.subjectpoint methoden
dc.subjectsupplier evaluation, evaluation criteriaen
dc.titleNávrh systému pro výběr dodavatelů ve výrobní společnostics
dc.title.alternativeDesign of Supplier Selection System in the Production Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVašek, Jancs
dc.date.accepted2015-06-09cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKRE0152_EKF_B6208_6208R062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record