Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěchcs
dc.contributor.authorMazurová, Michaelacs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:11:22Z
dc.date.available2015-07-22T09:11:22Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107723
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractTato práce řeší problém týkající se segmentace odběratelů v teplárenské společnosti. Zaměřila jsem se na rozdělení odběratelů společnosti a jejich důležitost. Zvolený problém jsem vyřešila s pomocí postupů pro vytváření segmentace trhu a následně za pomoci metody ABC. Data jsem zpracovala pomocí programu Microsoft office Excel. Vytvořené řešení poskytuje teplárenské splečnosti možnost lepší péče své zákazníky dle jejich důležitosti či velikosti. Výsledky této práce umožňují sestavení programu výhod a péče o odběratele a tak zajistit lepší a dlouhotrvající dodavatelsko-odběratelské vztahy.cs
dc.description.abstractThis work solves the problem related to the segmentation of customers in the heating company. I focused on the distribution of customers and their importance. Selected problem I solved with the methods for creating market segmentation and then with the help of the ABC method. Data were compiled using Microsoft Office Excel . Developed solution provides heating plant is carrying out the possibility of better care of their customers according to their importance or size . The results of this study allow for the preparation of the program benefits and care for the customer and thus ensure better and long-lasting customer-supplier relationships.en
dc.format.extent3239555 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectsegmentacecs
dc.subjectmetoda ABCcs
dc.subjectteplárnycs
dc.subjectspolečnostcs
dc.subjectodběratelcs
dc.subjectsegmentationen
dc.subjectABC methoden
dc.subjectheating planten
dc.subjectcompanyen
dc.subjectcustomeren
dc.titleNávrh segmentace odběratelů teplárenské společnostics
dc.title.alternativeCustomer Segmentation Design for the Heating Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVítková, Sandracs
dc.date.accepted2015-06-09cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMAZ0048_EKF_B6208_6208R062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam