Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVítková, Sandracs
dc.contributor.authorPalkovská, Luciecs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:11:22Z
dc.date.available2015-07-22T09:11:22Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107725
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractTématem této bakalářské práce je analýza konkurence na trhu rozvážkových služeb. Práce se zabývá srovnáním jednotlivých konkurenčních podniků na tomto trhu. Cílem je zjištění informací o silných a slabých stránkách sledovaných společností. Na základě zjištěných informací pomocí výzkumu, byly vytvořeny návrhy a doporučení pro zlepšení všech sledovaných společností. Výzkum probíhal na území města Ostravy. Celkem bylo srovnáváno pět společností na tomto trhu, vybraných na základě určených kritérií. Tato kritéria zahrnovala rozvozovou oblast Ostrava- Zábřeh, podobnou velikost podniků zejména z hlediska počtu zaměstnanců a rozvozových aut. Sběr primárních informací byl realizován pomocí metod Mystery shopping, Mystery Calling, Mystery Mailing a benchmarkingem internetové komunikace. Výsledkem bylo zjištění, že žádná ze sledovaných společností nevyužívá stoprocentně svůj potenciál a je zde stále dostatek příležitostí pro vstup nových firem na tento trh.cs
dc.description.abstractTopic of this bachelor thesis is competitive analysis on the delivery services market. Thesis deals with comparison of the various competitors on this market. The target is to gain information about strengths and weaknesses of watched companies. Based on information acquired during this research, proposals and recommendations for watched companies' improvements have been created. The research took place in Ostrava. Five local market companies, selected based on specific parameters, have been compared. These parameters included Ostrava-Zábřeh delivery area, and similar business sizes from the point of view of employees and delivery vehicles counters. Primary information collecting was realized using Mystery shopping, Mystery calling, Mystery mailing and internet communication benchmarking methods. The result is a fact that none of the tested companies fully profits from its potential and there are still many opportunities for new companies to join the market.en
dc.format.extent3340569 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectKonkurencecs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectMystery shoppingcs
dc.subjectMystery callingcs
dc.subjectbenchmarkingcs
dc.subjectrozvážkové službycs
dc.subjectinternetová komunikacecs
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectservicesen
dc.subjectMystery shoppingen
dc.subjectMystery callingen
dc.subjectbenchmarkingen
dc.subjectdelivery servicesen
dc.subjectinternet communicationen
dc.titleAnalýza konkurence na trhu rozvážkových služebcs
dc.title.alternativeCompetitive Analysis on the Delivery Services Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeOstrožná, Janacs
dc.date.accepted2015-06-10cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPAL0106_EKF_B6208_6208R062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam