Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVítková, Sandracs
dc.contributor.authorGraclíková, Michaelacs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:11:28Z
dc.date.available2015-07-22T09:11:28Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107754
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je analýza současného komunikačního mixu a následný návrh nového efektivnějšího komunikačního mixu. Teoretická část vymezuje základní pojmy marketingové komunikace a charakteristiku společnosti. Praktická část obsahuje analýzu komunikačního mixu společnosti Reality Kocourek s.r.o. Analýza je provedena na základě kvantitativního výzkumu za pomoci písemného dotazování. Závěrečná část práce je věnována návrhům a doporučením především z oblasti internetové reklamy, venkovní reklamy, public relations a guerilla marketingu.cs
dc.description.abstractThe aim of bachelor thesis is analysis of current state of communication mix followed by a new and improved proposal of marketing communication. The theoretical part presents basic concepts of marketing communication and description of the company. The practical part contains analysis of communication mix of real estate Reality Kocourek s.r.o. Analysis is based on quantitative research using questionnaire survey. The final part includes proposals and recommendations mostly focused on the area of internet advertising, outdoor advertising, public relations and guerrilla marketing.en
dc.format.extent3886073 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectosobní prodejcs
dc.subjectpřímý prodejcs
dc.subjectpodpora prodejecs
dc.subjectpublic relationscs
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectdirect marketingen
dc.subjectsales promotionen
dc.subjectpublic relationsen
dc.titleNávrh marketingové komunikace realitní kancelářecs
dc.title.alternativeMarketing Communication Design for Real Estate Agencyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVelčovská, Šárkacs
dc.date.accepted2015-06-10cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisGRA0043_EKF_B6208_6208R062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam