Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPawliczek, Adamcs
dc.contributor.authorPešlová, Veronikacs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:12:30Z
dc.date.available2015-07-22T09:12:30Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107944
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractPředložená práce se zabývá analýzou kvality služeb poskytované zákazníkům ve vybrané společnosti Stavebniny Janík. Analyzovat budu pomocí marketingového výzkumu - Mystery Shoppingu, který provedu v provozovně stavebnin v Ostravě – Přívoze. V této diplomové práci se budu věnovat v první kapitole zařazení metody Mystery Shopping do marketingu, historií, jeho formami, cíli a podmínkami pro výzkum MS. Popíši teoreticky, jak se metoda provádí a jaké má fáze. V další kapitole Vás seznámím s vybranou společností, popíši podmínky zadavatele a provedu Mystery Shopping v praxi. Dále vyhodnotím získané informace, vyzdvihnu silné a slabé stránky podniku a doporučím opatření pro případné nedostatky.cs
dc.description.abstractThe present work analyzes the quality of services provided to customers in selected company Stavebniny Janík. I will analyze through marketing research - Mystery Shopping, which will perform at the premises of building in Ostrava - Přívoz. In this thesis, we shall discuss in the first chapter classification methods Mystery Shopping in marketing history, its forms, goals and conditions for MS research. Description of the theoretical, as the method is performed and what the stage. The next chapter describes selected, a description of the conditions sponsor and make a Mystery Shopping in practice. Next, I will analyze the information, highlighting the strengths and weaknesses and recommend measures for any shortcomings.en
dc.format65 l. : il.cs
dc.format.extent1570981 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/x-unknowncs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectstavebniny Janík, marketingový výzkum, Mystery Shopping, Mystery shopper, kvalita služeb, utajený zákazníkcs
dc.subjectstavebniny Janík, marketing research, Mystery Shopping, Mystery shopper, quality of service, undisclosed customeren
dc.titleMystery shopping ve vybrané firměcs
dc.title.alternativeMystery shopping in selected companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMindášová, Dominikacs
dc.date.accepted2015-05-27cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízenícs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisPES133_HGF_N2102_2102T001_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam