Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVilamová, Šárkacs
dc.contributor.authorJabůrková, Alenacs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:20:22Z
dc.date.available2015-07-22T09:20:22Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/109100
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá tématikou marketingové strategie ve fázi zavedení nového produktu na trh. Cílem práce je určit, zda tuto strategii mohou ovlivnit náklady na provoz vybraného produktu. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je věnována shrnutí teoretických poznatků z oblasti strategické analýzy, popisuje životní cyklus produktu a metodu analýzy nákladů životního cyklu produktu. V praktické části jsou tyto teoretické poznatky a metody aplikovány na konkrétní podnik, cílový trh a produkt, který je zaváděn na trh. V závěru diplomové práce jsou dosažené výsledky vyhodnoceny a je posouzeno, zda náklady během životního cyklu produktu mohou mít vliv na strategii zvolenou při zavedení nového produktu na trh.cs
dc.description.abstractThe thesis is concerned with the topic of marketing strategy at the stage of new product market launch. The objective of this work is to state whether operating costs of a particular product influence this strategy. The thesis is divided into theoretical and practical part. Theoretical part summarizes theoretical findings in the field of strategical analysis, describes a product life cycle and a method of product life cycle cost analysis. Practical part applies these theoretical findings, methods to a particular company, target market and product launched to the market. The closing part of the thesis evaluates the findings, results and attempts to judge whether the costs of product life cycle influence the strategy chosen at the stage of new product market launch.en
dc.format.extent2731487 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectNový produktcs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectživotní cyklus produktucs
dc.subjectprovozní nákladycs
dc.subjectzemědělská technikacs
dc.subjectNew producten
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectproduct life cycleen
dc.subjectoperating costsen
dc.subjectagricultural machineryen
dc.titleZavedení nového produktu na trhcs
dc.title.alternativeStrategy of the New Product Launchen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKašpárek, Jiřícs
dc.date.accepted2015-05-25cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v metalurgiics
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisJAB0005_FMMI_N3922_6208T123_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam