Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOstrožná, Janacs
dc.contributor.authorKusá, Janacs
dc.date.accessioned2015-11-04T08:49:02Z
dc.date.available2015-11-04T08:49:02Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/110539
dc.descriptionImport 04/11/2015cs
dc.description.abstractTématem této diplomové práce je „Analýza spotřebitelského chování zákazníků prodejce nábytku“. Cílem práce je analyzovat spotřebitelské chování zákazníků společnosti ORFA, a.s. Marketingový výzkum byl prováděn prostřednictvím dotazníkového šetření na třech vybraných prodejnách ORFA. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy spojené s chováním spotřebitelů a také je zde představena společnost ORFA. Konkrétně jsou zde popsány modely kupního chování, typy nákupního chování, faktory ovlivňující spotřebitelské chování, nákupní rozhodovací proces a kupní role. V praktické části jsou zpracovány výsledky získané z dotazníkového šetření. V poslední kapitole jsou sepsány závěry zjištěné dotazníkovým šetřením a také jsou zde navržena doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků a zlepšení konkurenceschopnosti firmy.cs
dc.description.abstractThe topic of this diploma thesis is „Consumer Behaviour Analysis of the Furniture Seller“. The main aim of this thesis is to analyze consumer behaviour of customers of the ORFA company. Marketing research was carried out by the questionnaire survey in three selected stores ORFA. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. There are explained mainly basic concepts associated with a consumer behaviour in the theoretical part and the ORFA company is also presented here. Specifically, there are described models of purchasing behaviour, types of buying behaviour, factors affecting consumer behaviour, buying decision process and purchasing role. The practical part presents a compilation of the data obtained from an questionnaire survey. In the last chapter are drawn conclusions identified by the questionnaire survey and also there are suggested recommendations how to increase satisfaction of customers and improve a competitiveness of the company.en
dc.format.extent6561524 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSpotřebitelské chovánícs
dc.subjectDotazníkové šetřenícs
dc.subjectMarketingový výzkumcs
dc.subjectAnalýzacs
dc.subjectZákazníkcs
dc.subjectNábytekcs
dc.subjectORFAcs
dc.subjectConsumer behaviouren
dc.subjectQuestionnaire surveyen
dc.subjectMarketing researchen
dc.subjectAnalysisen
dc.subjectCustomeren
dc.subjectFurnitureen
dc.subjectORFAen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování zákazníků prodejce nábytkucs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis of the Furniture Selleren
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVogl, Jancs
dc.date.accepted2015-05-27cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKUS0017_EKF_N6208_6208T062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam