Show simple item record

dc.contributor.advisorLudvík, Ladislavcs
dc.contributor.authorPolášková, Veronikacs
dc.date.accessioned2015-11-04T08:49:04Z
dc.date.available2015-11-04T08:49:04Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/110542
dc.descriptionImport 04/11/2015cs
dc.description.abstractPředmětem této diplomové práce je "Analýza konkurenceschopnosti podniku." Cílem je provést analýzu vybraného segmentu podniku a zhodnotit, v jaké pozici se podnik nachází. Nejprve je popsána metodika řešení diplomové práce. Dále jsou vymezeny základní teoretické principy diplomové práce. Poté je charakterizován vybraný podnik, principy družstevnictví a subjekty, s nimiž podnik spolupracuje. V aplikační části je provedeno celkové posouzení podniku z hlediska hrubé ekonomické charakteristiky a analýza oblasti marketingu dle zvolených metod. Nakonec jsou navržena doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti. V závěru je celá práce shrnuta.cs
dc.description.abstractThe topic of the thesis is "Competitiveness Analysis of the Company." The objective is to analyse the selected segment of the company and assess the position of the company. At the beginning is described the methodology for solution of the thesis. Next are defined primary theoretical principles of the thesis. Subsequently is characterized the choosen company. Next is payed attention to principles of cooperative and partnership. Part of application assess whole company from economic opinion and then is analysed the marketing segment of the company according to selected methods. The recommendations are proposed for better competitiveness. At the end is performed summary of the thesis.en
dc.format.extent1255771 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAnalýzacs
dc.subjectkonkurenceschopnostcs
dc.subjectdružstvocs
dc.subjectspecifický produktcs
dc.subjectsegment marketingucs
dc.subjectAnalysisen
dc.subjectcompetitivenessen
dc.subjectcooperativeen
dc.subjectspecific producten
dc.subjectmarketing segmenten
dc.titleAnalýza konkurenceschopnosti podnikucs
dc.title.alternativeCompetitiveness Analysis of the Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeNěmec, Jiřícs
dc.date.accepted2015-05-27cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPOL0057_EKF_N6208_6208T020_2015
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record