Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTvrdíková, Milenacs
dc.contributor.authorLepková, Andreacs
dc.date.accessioned2015-11-04T08:49:06Z
dc.date.available2015-11-04T08:49:06Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/110546
dc.descriptionImport 04/11/2015cs
dc.description.abstractZáměrem této práce je seznámení s problematikou systému pro řízení vztahů se zákazníky, analyzování tohoto systému v dané společnosti a za pomoci vybraných nástrojů poskytnutí podkladů pro zkvalitnění vybraného systému. V analýze jsou aplikovány metody pro zjištění mikro a makro prostředí podniku, jimiž jsou konkrétně Paretova analýza pro nalezení významných dodavatelů, SWOT analýza pro zjištění silných a slabých stránek podniku stejně jako hrozeb a příležitostí z vnějšího prostředí, PEST analýza pro rozbor makro okolí firmy z politického, sociálního, ekonomického a technologického hlediska a Porterova analýza pěti konkurenčních sil pro odvození síly konkurence a ziskovosti dané lokality. Po provedení popsaných analýz jsou diskutovány výsledky potřebné pro položení podkladů na zlepšení systému pro řízení vztahů se zákazníky v konkrétní firmě. Jedná se o nadnárodní společnost, která tento systém využívá pro řízení vztahů s dodavateli z Finska. Využití systému CRM pro práci s dodavateli je velmi nestandardní způsob řešení. Dodavatelé z Finska jsou pro firmu klíčovými dodavateli. Z důvodu nemožnosti zveřejnění informací o dodavatelích byl vyloučen průzkum vztahů mezi dodavateli a firmou pomocí dotazníku. Toto téma je však otevřeno pro budoucí výzkumy, které mohou pojmout tuto problematiku z jiných úhlů pohledů.cs
dc.description.abstractThe purpose of the thesis is to introduce a system for customer relationship management, analysis of the system in a given company and with the help of selected tools provide a basis for improving the quality of the selected system. For the analysis there are applied methods for detecting micro and macro business environment, namely the Pareto analysis for finding major suppliers, SWOT analysis to identify the strengths and weaknesses of the company as well as the opportunities and threats from the external environment, PEST analysis for parsing of the macro environment of the company political, social, economic and technological point of view and Porter's five forces analysis to derive competitive strength and profitability of the site. After performing above described analyzes there are discussed the results needed for presenting basis to improve the system for customer relationship management. This is a multinational company using the system for managing relationships with suppliers in Finland. Utilization the CRM system to work with suppliers is very non-standard way of solving. Suppliers from Finland are company's key suppliers. Due to the impossibility of publication the information about suppliers there were excluded exploration of relationships between suppliers and the company by using a questionnaire. This topic is open for future research that may hold this issue from other angles.en
dc.format.extent5160102 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectCustomer relationship management, podnikové informační systémy, mobilita, cloud computing, Paretova analýza, SWOT analýza, PEST analýza, Porterova analýzacs
dc.subjectCustomer relationship management, Enterprise resource planning, mobility, cloud computing, Paretovo analysis, SWOT analysis, PEST analysis, Porter five forces analysisen
dc.titleSystém pro řízení vztahů se zákazníky a jeho využití v praxics
dc.title.alternativeCustomer Relationship Management System and its Application in Practiceen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBajgar, Lukášcs
dc.date.accepted2015-06-01cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department155 - Katedra aplikované informatikycs
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacs
dc.thesis.degree-branchAplikovaná informatikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisLEP0007_EKF_N6209_1802T001_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam