Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPrešnajderová, Terezacs
dc.contributor.authorŠubová, Michaelacs
dc.date.accessioned2015-11-04T08:49:11Z
dc.date.available2015-11-04T08:49:11Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/110557
dc.descriptionImport 04/11/2015cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá analýzou atributů výrobku u vybraných značek pomerančových džusů, které jsou k dostání na českém trhu. Cílem práce je zjistit, jak zákazníci hodnotí atributy výrobku a jak jsou s nimi spokojeni u vybraných značek. Dílčím cílem je zjistit, co rozhoduje při nákupu džusů a následně srovnat jednotlivé značky z pohledu kvality a obalu. Byly porovnávány tyto značky: Relax, Hello, Happy Day, Toma a Pfanner. Pro získání informací a dat byl využit kvalitativní výzkum za pomocí metody skupinového rozhovoru. Tatkéž byly použity krátké dotazníky a senzorická analýza. Ze získaných údajů nejhůře dopadla značka Pfanner a nejlépe značka Happy Day. Zbylé tři značky byly hodnoceny spíše kladně až průměrně. Na základě takto získaných dat byly pro značky sestaveny návrhy a doporučení.cs
dc.description.abstractThis thesis focuses on the analysis of product attributes for selected brands of orange juice, which are available on the Czech market. The aim is to find out how customers perceive attributes of the product and how are they satisfied with selected brands of orange juice. Partial aim is to find out what decisions when buying juices and then compare the various brands in terms of quality and packaging. Were compared these brands: Relax, Hello, Happy Day, Tom and Pfanner. To obtain information and data was used qualitative research methods using a focus group. Also was used short questionnaires and sensory analysis. The worst was evaluated brand Pfanner and best was Happy Day. The remaining three brands were rated more positively to average. Based on these data were compiled for brand suggestions and recommendations.en
dc.format.extent3504777 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectvýrobekcs
dc.subjectatributycs
dc.subjectpomerančový džuscs
dc.subjectkvalitativní výzkumcs
dc.subjectskupinový rozhovorcs
dc.subjectsenzorická analýzacs
dc.subjectproducten
dc.subjectattributesen
dc.subjectorange juiceen
dc.subjectqualitative researchen
dc.subjectfocus groupen
dc.subjectsensory analysisen
dc.titleAnalýza atributů výrobku na trhu džusůcs
dc.title.alternativeProduct Attributes Analysis on the Juice Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePrešnajder, Petrcs
dc.date.accepted2015-05-26cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSUB0003_EKF_N6208_6208T062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam