Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorValečková, Janacs
dc.contributor.authorGloger, Patrikcs
dc.date.accessioned2015-11-04T08:49:13Z
dc.date.available2015-11-04T08:49:13Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/110563
dc.descriptionImport 04/11/2015cs
dc.description.abstractTématem této diplomové práce je analýza využití product placementu v české tvorbě. Cílem je zhodnocení product placementu jakožto nástroje marketingové komunikace a navržení doporučení pro jeho využívání v praxi. V této práci je využito dvou výzkumných metod. Jedná se o skupinový rozhovor, který je brán jako hlavní část výzkumu, a také dotazníkové šetření, které daný výzkum doplňuje. V závěru diplomové práce jsou uvedeny návrhy a doporučení na zkvalitnění využívání product placementu.cs
dc.description.abstractThe theme of this master thesis is analysis of using product placement at Czech production. The aim of the thesis is evaluation of product placement as a tool of marketing communication and suggestions of recommendation for using product placement in working environment. There are two methods of marketing research in this thesis. First one is focus group, which is used as a main part of research and second one is questioning, which is supplemental part of research. In the end the thesis provides specific suggestions and recommendations aimed at the improvement of using product placement itself.en
dc.format.extent2788447 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectproduct placementcs
dc.subjectskupinový rozhovorcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectčeská filmová tvorbacs
dc.subjectnástroje marketingové komunikacecs
dc.subjectproduct placementen
dc.subjectfocus groupen
dc.subjectquestioneren
dc.subjectCzech film productionen
dc.subjecttools of marketing communicationen
dc.titleAnalýza využití product placementu v české tvorběcs
dc.title.alternativeAnalysis of Using Product Placement at the Czech Productionen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKaločová, Zdeňkacs
dc.date.accepted2015-05-25cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisGLO0014_EKF_N6208_6208T062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam