Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Milušecs
dc.contributor.authorRatajová, Radkacs
dc.date.accessioned2015-11-04T08:49:21Z
dc.date.available2015-11-04T08:49:21Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/110584
dc.descriptionImport 04/11/2015cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá optimalizací struktury prodejního týmu společnosti působící na trhu drogistického zboží. V teoretické části byl objasněn proces řízení prodejních týmů a byla představena společnost Colgate-Palmolive. V praktické části byla popsána aktuální organizace prodejního týmu a byl proveden výzkum. Z následné analýzy byly vyvozeny dororučení k optimalizaci struktury prodejního týmu.cs
dc.description.abstractThe thesis is dealing with the structure optimization of the sales team on the cosmetic market. In the theoretical part management process of sales teams was clarified and the Colgate-Palmolive company was introduced. In the practical part actual organisation of the sales team was described and the survey was made. Recommendations for optimization of the sales team was inferred from the subsequent analysis.en
dc.format.extent4993023 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectprodejcs
dc.subjectoptimalizacecs
dc.subjectstrukturacs
dc.subjecttýmcs
dc.subjectsaleen
dc.subjectoptimizationen
dc.subjectstructureen
dc.subjectteamen
dc.titleOptimalizace struktury prodejního týmu firmy na trhu drogistického zbožícs
dc.title.alternativeStructure Optimization of the Sales Team on the Cosmetics Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGecíková, Martinacs
dc.date.accepted2015-09-03cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisRAT0007_EKF_N6208_6208T062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam