Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Milušecs
dc.contributor.authorKřesálek, Davidcs
dc.date.accessioned2015-11-04T08:49:22Z
dc.date.available2015-11-04T08:49:22Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/110585
dc.descriptionImport 04/11/2015cs
dc.description.abstractTématem diplomové práce je návrh marketingové strategie reprografické firmy. Konkrétně se jedná o reprografické studio LWR Graphic s.r.o. ve Frenštátě pod Radhoštěm. Cílem práce je navrhnout marketingovou strategii pro dlouhodobý profitabilní růst firmy spojený s přemístěním hlavní provozovny a rozšířením poskytovaných služeb a sortimentu. V teoretické části je popsán rozšířený marketingový mix služeb, východiska návrhu marketingové strategie a vybrané typy systémů marketingových strategií. V praktické části byl proveden samotný výzkum formou dotazníkového šetření za pomoci strukturovaného dotazníku rozděleného do čtyř tematických částí. Následně byla získaná data zanalyzována a na základě dosažených výsledků v jednotlivých kategoriích navržena možná řešení a doporučení.cs
dc.description.abstractThe theme of master thesis is marketing strategy design of the reprographic company. Specifically, the reprographic studio LWR Graphic, Ltd. in Frenstat pod Radhostem. The main objective of thesis is to design a marketing strategy for long-term profitable growth of the company combined with relocation of the main establishment and expansion of services and products. The theoretical part describes the extended marketing mix of services, basis of design marketing strategy and selected types of systems marketing strategies. In the practical part was mad a research via questionnaire survey with help of a structured questionnaire divided into four thematic sections. Then was obtained data analysed and were suggested possible solutions and recommendations based on attained results in individual categories.en
dc.format.extent5144761 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/x-httpd-zipcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectstrategické řízenícs
dc.subjectmarketingové prostředícs
dc.subjectosobní dotazovánícs
dc.subjectmarketingový mix služebcs
dc.subjectsituační analýzacs
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectstrategic managementen
dc.subjectmarketing environmenten
dc.subjectpersonal interviewen
dc.subjectmarketing mix of servicesen
dc.subjectsituational analysisen
dc.titleNávrh marketingové strategie reprografické firmycs
dc.title.alternativeMarketing Strategy Design of the Reprographic Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeFešárková, Dagmarcs
dc.date.accepted2015-05-26cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKRE0080_EKF_N6208_6208T062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam