Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOstrožná, Janacs
dc.contributor.authorKrátký, Jiřícs
dc.date.accessioned2015-11-04T08:49:23Z
dc.date.available2015-11-04T08:49:23Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/110587
dc.descriptionImport 04/11/2015cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce je analýza interní komunikace společnosti na finančním trhu. Společnost Partners se zabývá finančním poradenstvím. Teoretická část obsažená v této prací přiblížila problematiku interní komunikace. Následně byla vypracována praktická část, kde byl proveden výzkum trhu pomocí dotazníkového šetření. Výstupem práce bylo konkrétní doporučení související s interní komunikací za účelem vyšší spokojenosti a motivovanosti pracovníků.cs
dc.description.abstractThe goal of this thesis is an analysis of internal communications in the financial market. Company Partners is engaged into financial guidance. The theoretical part contained in this thesis approached the issue of internal communication. My next point was practical part where was conducted market research via questionnaire. The output of work was specific recommendations related to internal communication for the purpose of higher satisfaction and motivation of employees.en
dc.format.extent1896906 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAnalýza interní komunikace, finanční poradenství, public relations, human relations, druhy komunikace v organizaci, nástroje vnitropodnikové komunikace.cs
dc.subjectAnalysis of internal communication, financial guidance, public relations, human relations, types of communication in the organization, tools of internal communication.en
dc.titleAnalýza interní komunikace společnosti na finančním trhucs
dc.title.alternativeInternal Communication Analysis of the Company on the Financial Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVogl, Jancs
dc.date.accepted2015-05-27cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKRA0052_EKF_N6208_6208T062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam