Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěchcs
dc.contributor.authorŠneková, Kateřinacs
dc.date.accessioned2015-11-04T08:49:24Z
dc.date.available2015-11-04T08:49:24Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/110591
dc.descriptionImport 04/11/2015cs
dc.description.abstractHlavním předmětem práce je identifikovat a prozkoumat faktory, které ovlivňují spokojenost zákazníka v procesu online hromadného nakupování v podmínkách kanadského trhu na základě navrženého strukturního modelu. Dílčím cílem práce je zjistit zkušenosti zákazníků se slevovými portály a jejich spokojenost s konkrétními servery, které na kanadském trhu působí. Stěžejní část práce je zaměřena na aplikaci teorie sociální směny do kontextu online hromadného nakupování. V práci je zjišťováno, zda faktory jako reciprocita, důvěra a kreativita prodejců ovlivňují záměr a spokojenost zákazníků vůči nakupování na slevových portálech. Za využití metody strukturního modelování byla posouzena validita a reliabilita navrženého modelu měření. Bylo zjištěno, že navržený model není optimální, proto byl zkonstruován optimální model vhodný pro podmínky na kanadském trhu.cs
dc.description.abstractThe aim of the thesis is to identify the factors that affect customer satisfaction with online group buying in the canadian market conditions according to the proposed structural model. Mainstay of the paper investigates if reciprocity, trust and vendor`s creativity affect user satisfaction and intention toward online group buying. Social exchange theory was used to identify these factors. The method of structural equation modelling is used to evaluate validity and reliability of the proposed model. It was found that the proposed model in not optimal in the canadian market so a more suitable structural model for the canadian conditions was created. The remaining part of the thesis investigates customer experience and satisfaction with online group buying.en
dc.format.extent4035405 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectonline hromadné nakupovánícs
dc.subjectslevový portálcs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectteorie sociální směnycs
dc.subjectstrukturální modelovánícs
dc.subjectOnline Group Buyingen
dc.subjectGroup Buying Siteen
dc.subjectSatisfactionen
dc.subjectSocial Exchange Theoryen
dc.subjectStructural Equation Modellingen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků slevových portálů na kanadském trhucs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the Canadian Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBalcar, Tomášcs
dc.date.accepted2015-05-26cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSNE0009_EKF_N6208_6208T062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam