Show simple item record

dc.contributor.advisorPrešnajderová, Terezacs
dc.contributor.authorBailová, Petracs
dc.date.accessioned2015-11-04T08:49:24Z
dc.date.available2015-11-04T08:49:24Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/110592
dc.descriptionImport 04/11/2015cs
dc.description.abstractTématem této diplomové práce je návrh marketingové komunikace pro prodejce nábytku. Cílem práce je poskytnout společnosti Orfa návrhy v oblasti marketingové komunikace a jejích nástrojů. Na základě analýzy stávající komunikace společnosti Orfa pak doporučit změny v marketingových komunikačních nástrojích, a tím se pokusit přispět k opětovnému oživení celkové marketingové komunikace společnosti. Tohoto cíle bylo dosaženo analýzou primárních dat získaných prostřednictvím dotazníkového šetření a skupinového rozhovoru, a dat sekundárních. Výsledky analýzy těchto dat slouží jako podklad pro poskytnuté návrhy a doporučení.cs
dc.description.abstractThe theme of this diploma thesis is a marketing communication design for the furniture seller. The aim of the thesis is to present recommendations for Orfa company marketing communication and its instruments. On the basis of present marketing communication analysis of furniture company is intended to reccomend changes in marketing communication instruments used by Orfa company as well as try to redound to improve marketing communication of Orfa company in general. This aim was achieved by primary data analysis and secondary data analysis at the same time. Primary data were collected through the questionaire survey and group interview. Results of this analysis serve as basis for suggestions and recommendations.en
dc.format.extent4044853 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectkomunikační nástrojcs
dc.subjectnábytekcs
dc.subjectprodejce nábytkucs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectinstrumenten
dc.subjectfurniture, furniture selleren
dc.subjectanalysisen
dc.titleNávrh marketingové komunikace pro prodejce nábytkucs
dc.title.alternativeMarketing Communication Design for the Furniture Selleren
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGecíková, Martinacs
dc.date.accepted2015-09-03cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBAI0008_EKF_N6208_6208T062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record