Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMatusiková, Lucjacs
dc.contributor.authorPražák, Danielcs
dc.date.accessioned2015-11-04T08:49:28Z
dc.date.available2015-11-04T08:49:28Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/110605
dc.descriptionImport 04/11/2015cs
dc.description.abstractDiplomová práce na téma strategická analýza se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou uvedeny poznatky a postupy pro tvorbu strategické analýzy zpracované z odborné literatury. Praktická část se zaměřuje na strategickou analýzu konkrétní restaurace. Cílem diplomové práce je zjistit stávající stav restaurace a postupně prostřednictvím interní a externí analýzy a identifikovat klíčové faktory, které ovlivňují pozici podniku. Vnější okolí podniku bylo zpracováno prostřednictvím Metody PEST, 4C a Porterova modelu pěti sil. Vnitřní analýza, která spočívala v analýze vnitřních zdrojů podniku a ve finanční analýze současného stavu. Po vnitřní a vnější analýze je zpracována analýza SWOT , která hodnotí silné a slabé stránky, a ze které převážně vycházela závěrečná část hodnocení a doporučení pro podnik do budoucna.cs
dc.description.abstractA master thesis (paper) is focused on the issue of strategic analysis. It consists of theoretical and practical part. In the theoretical part are listed findings and practices for creation of strategic analysis. Practical part is focused on strategic analysis of chosen restaurant. The aim of this master thesis is to find out the current condition of the restaurant and gradually, through the internal and external analysis, identify key factors which influence a position of the company on the market. The external environment of the company was processed through method of PEST analysis, 4C analysis and Porter five forces analysis. The internal analysis is consisted of analysis of internal sources of the company and of the financial analysis of the current status of the company. After the external and internal analysis is processed SWOT analysis which values strengths and weaknesses of the company. The final part of review and recommendation for the company is based on the SWOT analysis.en
dc.format.extent2870449 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectStrategická analýzacs
dc.subjectrestauracecs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectPEST analýzacs
dc.subjectpodnikánícs
dc.subjecttrhcs
dc.subjectfinanční analýzacs
dc.subjectStrategic analysisen
dc.subjectrestauranten
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectPEST analysisen
dc.subjectbusinessen
dc.subjectmarketen
dc.subjectfinancial analysisen
dc.titleRealizace strategické analýzy vybrané organizacecs
dc.title.alternativeRealization of Strategic Analysis of a Selected Organizationen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMatěj, Vítězslavcs
dc.date.accepted2015-05-26cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPRA0018_EKF_N6208_6208T037_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam