Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Milušecs
dc.contributor.authorSurmař, Matějcs
dc.date.accessioned2015-11-04T08:49:31Z
dc.date.available2015-11-04T08:49:31Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/110611
dc.descriptionImport 04/11/2015cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá analýzou konkurenční pozice značky prodejce nábytku Orfa. Cílem této práce bylo specifikovat konkurenční pozici obchodní značky Orfa na trhu s nábytkem. V první části je charakterizována firma a prostředí, ve kterém působí. Následující kapitola popisuje teoretická východiska značky a konkurence. Třetí část je věnována metodice výzkumu, kde byly stanoveny metody dotazování, mystery shopping a benchmarking. Výsledkem práce bylo zjištění, jak si společnost stojí v porovnání s ostatními konkurenty na trhu a jaké jsou spotřebitelům nabízeny konkurenční výhody či nevýhody.cs
dc.description.abstractThe thesis is focused on the brand position analysis of the furniture dealer. The aim was to specify competitive advantage of retail brand Orfa. The first part contains the characteristic of company and descriptions of environment. The following section describes the theory of brand and competition. Next part is engaged in methodology of research in which there were chosen methods of questioning, mystery shopping and benchmarking. The result was the statement of how a company stands in comparison to other competitors in the market and what are offered to customers competitive advantages or disadvantages.en
dc.format.extent4517139 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectProdejce nábytkucs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectkonkurenční pozicecs
dc.subjectkonkurenční výhodacs
dc.subjectmaloobchod,cs
dc.subjectfurniture dealeren
dc.subjectbranden
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectcompetitive positionen
dc.subjectcompetitive advantageen
dc.subjectretail,en
dc.titleAnalýza konkurenční pozice značky prodejce nábytkucs
dc.title.alternativeBrand Position Analysis of the Furniture Dealeren
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeSobková, Luciecs
dc.date.accepted2015-09-03cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSUR0022_EKF_N6208_6208T062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam