Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěchcs
dc.contributor.authorJonák, Petrcs
dc.date.accessioned2015-11-04T08:49:35Z
dc.date.available2015-11-04T08:49:35Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/110621
dc.descriptionImport 04/11/2015cs
dc.description.abstractPředmětem této práce je analýza právních aspektů reklamy v České republice. Cílem práce je přinést obsáhlou komplexní analýzu současné právní situace. Práce je rozdělena do sedmi kapitol. Po úvodu následuje kapitola o teoretických východiscích marketingové komunikace. Třetí kapitola je zaměřena na charakteristiku současného českého reklamního trhu. Tato kapitola přináší informace o velikosti trhu a popisuje jeho současné trendy. Následuje kapitola o metodice shromažďování dat. Analýza samotná je prezentována v páté kapitole. Analýza je rozdělena do šesti podoblastí a obsahuje řadu případových studií. Předposlední kapitola nabízí návrhy a doporučení. Sedmou kapitolou je závěr.cs
dc.description.abstractThe subject of this thesis is the analysis of legal aspects advertising in the Czech Republic. The aim of this theses is to bring a comprehensive analysis of current legal framework. The work is divided into seven chapters. After an introduction follows a chapter about marketing communication theory. Third chapter focuses on current Czech advertising market. This chapter brings information on scale of the market and describes current trends within. Then follows a chapter on methods of data collecting. The analysis itself is presented in the fifth chapter. The analysis is divided into six areas and contains a number of case studies. Second to last chapter provides suggestions and recommendations. Seventh chapter is the conclusion.en
dc.format.extent3145333 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectreklamní právo, zákon o regulaci reklamy, rada pro rozhlasové a televizní vysílání, právní regulace, samoregulace, kodex reklamy, reklamacs
dc.subjectadvertising law, Act on Regulation of Advertising, Council for Radio and Television Broadcasting, legal regulation, self-regulation, Code of Promotion, Advertisementen
dc.titleAnalýza právních aspektů reklamycs
dc.title.alternativeAnalyzing Legal Aspects of Advertisingen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeZubáň, Jakubcs
dc.date.accepted2015-09-02cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisJON047_EKF_N6208_6208T062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam