Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěchcs
dc.contributor.authorTyleček, Ondřejcs
dc.date.accessioned2015-11-04T08:49:36Z
dc.date.available2015-11-04T08:49:36Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/110623
dc.descriptionImport 04/11/2015cs
dc.description.abstractTématem práce je analýza chování seniorů na trhu cestovního ruchu. Jejím cílem je zjistit jak se senioři chovají na trhu cestovního ruchu a jaké faktory mají největší vliv na jejich chování. Jako součást práce byl proveden kvantitativní i kvalitativní výzkum mezi respondenty ve věku 50 - 80 let spolu s analýzou výsledků výzkumu. Na konci jsou formulována doporučení, která jsou určená zejména cestovním kancelářím a agenturám zaměřující se na seniory.cs
dc.description.abstractThis thesis analyzes the behaviour of seniors in the tourism market. The objective is to identify how they behave in this market and which key factors influence their behaviour. As part of this thesis qualitative and quantitative research was undertaken among respondents in the age group of 50-80 years. This was followed by an analysis of the research results. At the end there are recommendations formulated in particular for travel agencies targeting seniors.en
dc.format.extent3271361 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectseniorcs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectchování spotřebitelecs
dc.subjectcestovánícs
dc.subjectvýzkumcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectsenioren
dc.subjecttourism marketen
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjecttravelingen
dc.subjectresearchen
dc.subjectanalysisen
dc.titleAnalýza chování seniorů na trhu cestovního ruchucs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour of Seniors at the Tourism Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBalcar, Tomášcs
dc.date.accepted2015-09-02cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisTYL0015_EKF_N6208_6208T062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam