Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPrešnajderová, Terezacs
dc.contributor.authorJuřicová, Anitacs
dc.date.accessioned2015-11-04T08:49:37Z
dc.date.available2015-11-04T08:49:37Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/110627
dc.descriptionImport 04/11/2015cs
dc.description.abstractTématem diplomové práce byla analýza postojů obyvatel města k nákupnímu centru. Cílem marketingového výzkumu bylo tedy zjistit, jak nové nákupní centrum obyvatelé města Frýdku-Místku vnímají. Pro marketingový výzkum byla použita metoda skupinových rozhovorů. Pomocí analýzy postojů byly zjištěny současné názory obyvatel. Na základě výsledků analýzy byly zpracovány návrhy, které by mohly pomoci k úspěšnosti nákupního centra v budoucnu.cs
dc.description.abstractThe theme of the thesis was the analysis of attitudes city residents toward shopping center. The aim of marketing research was to find out how residents the new shopping center of the town Frýdek-Místek perception. For marketing research method was used group interviews. Through attitudes the analysis were observed current views of residents. Based on the results of the analysis were processed suggestions, that could help the success of the shopping center in the future.en
dc.format.extent5541393 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectanalýza postojůcs
dc.subjectskupinové rozhovorycs
dc.subjectnákupní centrumcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectpostojecs
dc.subjectpostoje spotřebitelůcs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectanalysisen
dc.subjectanalysis of attitudesen
dc.subjectfocus groupsen
dc.subjectshopping centeren
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectattitudesen
dc.subjectconsumer attitudesen
dc.subjectconsumeren
dc.titleAnalýza postojů obyvatel města k nákupnímu centrucs
dc.title.alternativeResident Attitudes Analysis toward Shopping Centreen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMusil, Ondřejcs
dc.date.accepted2015-05-26cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisJUR0059_EKF_N6208_6208T062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam