Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorČernek, Martincs
dc.contributor.authorVerner, Tomášcs
dc.date.accessioned2015-11-04T08:49:41Z
dc.date.available2015-11-04T08:49:41Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/110637
dc.descriptionImport 04/11/2015cs
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá problematikou public relations ve studentské organizaci AIESEC. V první části naleznete úvodní proslov a cíl práce. Pokračuje teoretickou částí, v které jsou vysvětleny základní pojmy public relations a Net Promoter Score. Následuje představení studentské organizace AIESEC, jejich vizí, hodnot a stakeholderů. V praktické části práce je analyzováno prostředí public relations studentské organizace AIESEC a dále strategická analýza vycházející ze získaných dat. Závěrečná část se po té věnuje popisu aplikace Net Promoter Score pro měření public relations.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with public relations in the student organization AIESEC. The first section provides introductory speech and objective of this work. Continues with theoretical part, in which are explained the basic concepts of public relations and Net Promoter Score. Followed by presentation of the student organization AIESEC, their vision, values and stakeholders. In the practical part of the study is analyzed environment of public relations in student organization AIESEC and strategic analysis based on the data obtained. The final section is devoted to the application of Net Promoter Score to measure public relations.en
dc.format.extent2720981 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectPublic relationscs
dc.subjectNet Promoter Scorecs
dc.subjectAIESECcs
dc.subjectPublic relations analýzacs
dc.subjectStrategická analýzacs
dc.subjectPublic relationsen
dc.subjectNet Promoter Scoreen
dc.subjectAIESECen
dc.subjectPublic relations analysisen
dc.subjectStrategic analysisen
dc.titleAnalýza public relations studentské organizace AIESECcs
dc.title.alternativePublic Relations Analysis of AIESEC Student Organizationen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeHajdíková, Nelacs
dc.date.accepted2015-09-01cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisVER0011_EKF_N6208_6208T037_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam