Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárkacs
dc.contributor.authorTománková, Petracs
dc.date.accessioned2015-11-04T08:49:43Z
dc.date.available2015-11-04T08:49:43Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/110645
dc.descriptionImport 04/11/2015cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo analyzovat postoje zákazníků k jednotlivým nástrojům marketingové komunikace BON BON Chocolaterie, nalézt případné nedostatky v komunikaci oproti konkurenci a na základě zjištěných výsledků navrhnout novou marketingovou komunikaci, která povede ke zvýšení návštěvnosti kavárny. Sběr dat byl realizován metodou osobního dotazování a metodou benchmarking. Návrhy uvedené v této diplomové práci by měly být přínosem pro jednatelku společnosti BON caffé s.r.o. a téměř všechny z navrhovaných doporučení by mohly vést ke zvýšení počtu návštěvníků.cs
dc.description.abstractThe main aim of this diploma thesis was to determine customers' attitudes towards individual tools of marketing communication that BON BON Chocolaterie uses and to identify whether the level of communication given by the competitors is followed. A secondary aim was to suggest a new marketing communication based on results obtained by personal interviews. This new marketing communication proposal should lead to an increase in visitor numbers to the Cafeteria. The data was obtained by personal interviews and benchmarking method. Proposals mentioned in this diploma thesis should be a benefit to the executive director of the company BON caffé s.r.o. and almost all of the suggested recommendations should lead to an increase in visitor numbers.en
dc.format.extent4893430 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectBenchmarkingcs
dc.subjectkavárnacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectnávštěvnostcs
dc.subjectosobní dotazovánícs
dc.subjectBenchmarkingen
dc.subjectcafeteriaen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectvisit rateen
dc.subjectpersonal interviewen
dc.titleNávrh marketingové komunikace pro zvýšení návštěvnosti kavárnycs
dc.title.alternativeMarketing Communication Design for the Visit Rate Increase of the Cafeteriaen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠimková, Marcelacs
dc.date.accepted2015-05-28cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisTOM639_EKF_N6208_6208T062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam