Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGodický, Pavelcs
dc.contributor.authorTrčková, Nataliecs
dc.date.accessioned2015-11-04T08:49:49Z
dc.date.available2015-11-04T08:49:49Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/110664
dc.descriptionImport 04/11/2015cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá problematikou etické samoregulace reklamy v České republice a na Slovensku, a to prostřednictvím Etického kodexu reklamy a Etického kódexu reklamnej praxe. Cílem práce je nalézt rozdíly v etických pravidlech reklamy v České republice a na Slovensku a na základě nich posoudit, který samoregulační mechanismus je mírnější a který přísnější. Teoretická část poskytuje základní informace o tom, co je to reklama a jakým způsobem může být regulována. Přináší stručný přehled o aktuálních právních předpisech a směrnicích upravujících oblast reklamy. Představuje dva stěžejní Kodexy pro samoregulaci reklamy v České republice a na Slovensku a jejich autory. Informuje také o dalších odvětvích, která dodržují svůj kodex. V posledním bloku teoretické části se práce zabývá vybranými ustanoveními českého a slovenského kodexu. V praktické části práce jsou oba Kodexy srovnávány za účelem nalezení rozdílů a jejich posouzení. Tato část je podložena také zajímavými statistikami a kauzami z praxe Rady pro reklamu, respektive Rady pre reklamu.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the ethical self-regulation of advertising in the Czech Republic and in Slovakia, through the Etický kodex reklamy and Etický kódex reklamnej praxe. The aim of this thesis is to find differences between the ethical rules of advertising in the Czech Republic and in Slovakia and judge on the basis of them which self-regulatory mechanism is milder and which is more severe. The theoretical part provides basic informations about what advertising is and how it can be regulated. Furthermore, it provides a brief overview of current legislation and directives for advertising. Therefore, it presents two key Codes for advertising self-regulation in the Czech Republic and in Slovakia and their authors. It also provides informations about other sectors that respect its code. In the last block theoretical part deals with selected provisions of the Czech and Slovak code. In the practical part, both Codes are compared in order to find differences and their assessment. This part is also based on the interesting statistics and cases of Rada pro reklamu or Rada pre reklamu practice.en
dc.format.extent2193883 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectetika, kodex, regulace, reklama, samoregulacecs
dc.subjectethics, code, regulation, advertising, self-regulationen
dc.titleEtická samoregulace reklamy v České republice a na Slovenskucs
dc.title.alternativeEthical Self-regulation of Advertising in the Czech Republic and in Slovakiaen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKyselovská, Terezacs
dc.date.accepted2015-06-11cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisTRC0021_EKF_B6208_6208R020_03_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam