Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGodický, Pavelcs
dc.contributor.authorJurčíková, Zuzanacs
dc.date.accessioned2015-11-04T08:49:55Z
dc.date.available2015-11-04T08:49:55Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/110679
dc.descriptionImport 04/11/2015cs
dc.description.abstractCílem práce je zjistit rozdíly etické samoregulace reklamy mezi Českou republikou a Slovenskem. Teoretická část se zabývá orgány RPR, etickou samoregulací, právní regulací a především Etickými kodexy reklamy a ICC Kodexem. Praktická část zkoumá rozdíly mezi Kodexy obou zemí a také odlišnosti mezi těmito Kodexy a ICC Kodexem. Práce má využití zejména jako přehledné srovnání hlavních ustanovení etických pravidel reklamy v České republice, na Slovensku a mezinárodním prostředí. Mohla by také být přínosem pro všechny, kteří by se chtěli něco dozvědět o této problematice.cs
dc.description.abstractThe aim of thesis is determine differences between ethical self-regulation of advertising in the Czech Republic and in Slovakia. The theoretical part is concerned with organs RPR, ethical self-regulation, legal regulations and in particular ethical codes of advertising and ICC Code. The practical part examines the differences between Codes of both countries and also the differences between the codes and the ICC Code. This thesis can be used as synoptic comparison of the main provisions of the ethical rules of advertising in the Czech Republic, the Slovak Republic and the international environment. It could also be beneficial for those who would like to learn something about this issue.en
dc.format.extent1117938 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectetikacs
dc.subjectetická samoregulacecs
dc.subjectprávní regulacecs
dc.subjectRada pro reklamucs
dc.subjectEtický kodexcs
dc.subjectICC Kodex.cs
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectethicsen
dc.subjectethical self-regulationen
dc.subjectlegal regulationsen
dc.subjectThe Advertising Councilen
dc.subjectCode of Ethicsen
dc.subjectICC Code.en
dc.titleEtická samoregulace reklamy v České republice a na Slovenskucs
dc.title.alternativeEthical Self-regulation of Advertising in the Czech Republic and Slovakiaen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKostka, Radomírcs
dc.date.accepted2015-09-04cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisJUR0165_EKF_B6208_6208R020_03_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam