Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVítková, Sandracs
dc.contributor.authorFibingerová, Petracs
dc.date.accessioned2015-11-04T08:50:01Z
dc.date.available2015-11-04T08:50:01Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/110702
dc.descriptionImport 04/11/2015cs
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce bylo změřit celkovou spokojenost zákazníků s nabízenými službami podkováře a také zjistit, zdali je pro ně nabízená škála služeb dostačující a jestli jsou to věrní zákazníci. Pro marketingový výzkum byla použita primární data získaná metodou písemného dotazování. Z analýzy dat vyplývá, že celková spokojenost se službami podkováře je na vysoké úrovni.cs
dc.description.abstractThe aim of this work was to measure overall satisfaction of customers with the services which are offered by farriers. Determine whether it is for them sufficient range of offered services, and determine whether customers are loyal. For marketing research used primary data obtained by written questionnaire. The analysis of the data shows that overall satisfaction with the services of a farrier is at a high level.en
dc.format.extent5097169 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectměření spokojenostics
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectpodkovářcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectmeasurement of satisfactionen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectfarrieren
dc.subjectservicesen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků se službami podkovářecs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with the Services of Farrieren
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVelčovská, Šárkacs
dc.date.accepted2015-06-10cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisFIB0005_EKF_B6208_6208R062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam