Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFranek, Jiřícs
dc.contributor.authorBlažková, Martinacs
dc.date.accessioned2015-11-04T08:50:11Z
dc.date.available2015-11-04T08:50:11Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/110733
dc.descriptionImport 04/11/2015cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je zhodnotit současnou obchodní strategii podniku a vytvořit návrhy strategických alternativ za pomocí strategických analýz vnějšího i vnitřního prostředí. V teoretické části jsou popsány základní pojmy, jako je strategie, strategické řízení, vize, mise a strategické cíle společnosti. Druhá část je zaměřena na strategickou analýzu včetně charakteristiky jednotlivých analýz jako je PEST, SWOT a Porterův model pěti konkurenčních sil. Ve třetí kapitole je charakterizován podnik HB Transkamion v.o.s., který se zabývá nákladní vnitrostátní, mezinárodní dopravou a také spediční činností. Všechny informace o společnosti jsou východiskem pro PEST analýzu a Porterův model pěti konkurenčních sil. Následuje SWOT analýza, která vychází z předchozích dvou analýz. Po aplikační části následuje část, která se týká návrhů a doporučení pro podnik.cs
dc.description.abstractThe goal of bachelor thesis is to evaulate current company business strategy and to create strategic alternatives by using internal and external analyzes. Theoretical part describes basic explanation like strategy, strategy management, mission, vision and strategic goals. Second part is focused on strategic analysis including PEST, SWOT and Porter five forces analysis. In third part is characterized company HB Transkamion v. o. s., which figures in national and international logistics. All information about company works like a starting point for PEST analysis and Porter five forces analysis followe by SWOT analysis. After practical part followes part with suggestions and recommendation for the company.en
dc.format.extent2471413 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectstrategiecs
dc.subjectstrategické řízenícs
dc.subjectPEST analýzacs
dc.subjectPorterův modelcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectstrategyen
dc.subjectstrategic managementen
dc.subjectPEST analysisen
dc.subjectPorter‘s five forces analysisen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.titleZhodnocení obchodní strategie dopravního podnikucs
dc.title.alternativeEvaluation of the Business Strategy of a Transport Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHladíková, Dášacs
dc.date.accepted2015-06-10cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBLA0129_EKF_B6208_6208R020_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam