Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOstrožná, Janacs
dc.contributor.authorKrzyžánková, Barboracs
dc.date.accessioned2015-11-04T08:50:13Z
dc.date.available2015-11-04T08:50:13Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/110739
dc.descriptionImport 04/11/2015cs
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je analýza image města Havířova. Záměrem práce je zjistit skutečné povědomí o městě Havířov, jak na něj nahlížejí samotní obyvatelé, ale také obyvatelé jiných měst. Byl proveden primární výzkum prostřednictvím osobního dotazování za účelem získání potřebných informací. Údaje byly analyzovány v programu IBM SPSS Statistics. Z marketingového výzkumu vyplynulo, že Havířov je respondenty vnímán jako čisté a bezpečné město avšak s nedostatkem pracovních míst a se špatnou kvalitou ovzduší.cs
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis is image analysis of Havirov city from the view of city residents and from the view of people from other cities. Primary research was conducted through personal interviews and data were analyzed in the IBM SPSS Statistics.Research showed that Havirov is seen as a clean and safe city, but with shortage of employment opportunities and poor air quality.en
dc.format.extent2021901 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza imagecs
dc.subjectimage městacs
dc.subjectmarketing městacs
dc.subjectimage analysisen
dc.subjectimage of cityen
dc.subjectcity marketingen
dc.titleAnalýza image města Havířovacs
dc.title.alternativeImage Analysis of Havířov Cityen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePoláková, Kamilacs
dc.date.accepted2015-09-03cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKRZ0020_EKF_B6208_6208R062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam