Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBalcar, Tomášcs
dc.contributor.authorMaiwaelderová, Hanacs
dc.date.accessioned2015-11-04T08:50:16Z
dc.date.available2015-11-04T08:50:16Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/110753
dc.descriptionImport 04/11/2015cs
dc.description.abstractCílem této práce je zjistit spotřebitelské chování při výběru sportu pro děti, konkrétně sportu házené. Práce se zabývá tím, z jakých důvodů rodiče tento sport vybírají pro své dítě, odkud se děti ke sportu házená dostanou, a také zjišťuje, jaká je spokojenost rodičů s výběrem tohoto sportu pro své dítě. Tento problém je zjišťován pomocí dotazníkového šetření, přičemž k analýze údajů je použit program Microsoft Office Excel 2010 a program SPSS. Provedený výzkum zjistil, že pro rodiče při výběru sportu je zcela zásadní, aby se daný sport dítěti líbil a samo ho chtělo hrát. Dále bylo zjištěno, že spokojenost s házenou je na velmi vysoké úrovni, a také to, že děti se do házenkářských klubů ze 75% dostanou mimo aktivitu samotného klubu (nábor, atd..). Hlavním zjištěním tedy je, že by měla pokračovat stávající činnost a aktivita trenérů, neboť podle spokojenosti si vedou velmi dobře, ovšem měla by se změnit aktivita samotného klubu při nabírání a získávání talentovaných dětí.cs
dc.description.abstractThe main goal of this thesis is to find out consumer behaviour during sport selection for children, especially for handball. The thesis is focused on which reasons parents choose from for their children, how the children get to the sport such as handball and it also finds out the parents satisfaction with the choice of this particular sport for their children. The problem is solved by questionnaire investigation and for the analysis are used programmes Microsoft Excel 2010 and SPSS. Executed research shown that the main reason for parents to choose this sport is in order to their childern would like it and want to play it. Further was found out that satisfaction with handball is on very high level and also was found out that children get into the handball team from 75% without any club´s help (recruitment, etc.). The main detection is, that the current coach´s activities should continue, because thanks to satisfaction they run very well, but what should change are the activities of the hanball team during the recruitment and gaining of the children.en
dc.format.extent2457769 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectházenács
dc.subjecttrh sportovních aktivitcs
dc.subjectházená pro dětics
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectvlivy na chování spotřebitelecs
dc.subjecttržní segmentacecs
dc.subjectmodely spotřebitelského chovánícs
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjecthandballen
dc.subjectsport activities marketen
dc.subjecthandball for childrenen
dc.subjectconsumeren
dc.subjectinfluence of consumer behaviouren
dc.subjectmarket segmentationen
dc.subjectmodels of consumer behaviouren
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování při výběru sportu pro dětics
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis in Selecting Sport for Childrenen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePrešnajderová, Terezacs
dc.date.accepted2015-06-11cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMAI0023_EKF_B6208_6208R062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam