Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPechová, Hanacs
dc.contributor.authorSoviarová, Zuzanacs
dc.date.accessioned2015-11-04T08:50:19Z
dc.date.available2015-11-04T08:50:19Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/110763
dc.descriptionImport 04/11/2015cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce nesoucí název "Meření spokojenosti zákazníků hostesingové agentury", je zjistit, jestli a jak jsou klienti spokojeni se službami agentury Victory Models a navrhnout případná opatření vedoucí ke zkvalitněni. V praktické části je proveden kvantitativní výzkum pomocí dotazníkového šetřeni, na základě kterého jsou získané údaje vyhodnoceny. Analýza výsledků slouži jako podklad pro návrhy a doporučení na možné změny, které by v budoucnu mohly pomoci ke zkvalitnění služeb.cs
dc.description.abstractThe aim of this bachelor thesis entitled "Customer Satisfaction Measurement of the Hostess Agency" is to determine whether and how the clients are satisfied with services of Victory Models agency and suggest possible measures to improve the quality. In the practical part is performed quantitative research using a questionnaire based on which the resulting data analyzed. The analysis results serve as a basis for proposals and recommendations on possible changes, which could help to improve services in the future.en
dc.format.extent3238752 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectzákaznícics
dc.subjectagenturacs
dc.subjecthosteskycs
dc.subjectměřenícs
dc.subjectslužbacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmodelkycs
dc.subjectklientics
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectnávrhycs
dc.subjectzlepšenícs
dc.subjectkvalitacs
dc.subjectfirmacs
dc.subjectstrategiecs
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectagencyen
dc.subjecthostessesen
dc.subjectmeasurementen
dc.subjectserviceen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmodelsen
dc.subjectclientsen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectproposalsen
dc.subjectimprovementen
dc.subjectqualityen
dc.subjectcompanyen
dc.subjectstrategyen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků hostesingové agenturycs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement of the Hostess Agencyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKauerová, Lenkacs
dc.date.accepted2015-09-02cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSOV0020_EKF_B6208_6208R062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam