Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Milušecs
dc.contributor.authorHynek, Jancs
dc.date.accessioned2015-11-04T08:50:21Z
dc.date.available2015-11-04T08:50:21Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/110770
dc.descriptionImport 04/11/2015cs
dc.description.abstractV posledních několika letech došlo po celém světě k nárůstu takzvaných nízkonákladových leteckých společností. Ty se snaží nabídnout rychlou dopravu za srovnatelnou cenu, jako je tomu u ostatních dopravců. Cílem bakalářské práce bylo provést analýzu cen těchto dopravců a zjistit, jak vybrané faktory ovlivňují její velikost. Analýza čerpala z dat, které byly zapisovány během pětiměsíčního výzkumu. Tyto data byla k nalezení na webových stránkách vybraných společností. Kromě informací o výzkumu se lze v práci také dočíst o cenové problematice a o charakteristice trhu nízkonákladové letecké dopravy.cs
dc.description.abstractIn the last few years a rise of so called low cost airlines occurs over the whole world. They try to provide a fast transportation with a price comparable to other forwarding agencies. This bachelor thesis concerns with analysis of prices offered by these airlines and finding out what factors affect them. This analysis makes use of data acquired during a 5 month period of research. Apart from information about the research, a lot of knowledge about the price issue in the low cost airline business can be obtained from this thesis.en
dc.format.extent3961476 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectNízkonákladové letecké společnostics
dc.subjectcenacs
dc.subjectvýzkumcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectLow-cost airlinesen
dc.subjectpriceen
dc.subjectresearchen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectservicesen
dc.subjectcompetitionen
dc.titleAnalýza cen nízkonákladové letecké dopravycs
dc.title.alternativePrice Analysis of the Low Cost Airlinesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBaránek, Petrcs
dc.date.accepted2015-09-02cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHYN0016_EKF_B6208_6208R062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam